13 listopada 2015 roku Eurosport zaprezentuje swoją nową, wyjątkową identyfikację wizualną i poprzez hasło „Fuel Your Passion” zaprosi fanów sportu na całym świecie do udziału w kolejnym, ekscytującym rozdziale w historii marki.
Nowa identyfikacja wizualna Eurosportu wejdzie w życie w piątek 13 listopada, a jej uruchomieniu towarzyszyć będzie kampania w mediach społecznościach pod nazwą „podzielsiepasja”. To inspiracja dla kibiców na całym świecie, aby pokazywali swoją pasję do sportu i dzielili się nią z innymi.
13 listopada widzowie Eurosportu zobaczą na ekranach także nowy logotyp stacji. Nowocześniejsza wersja, która jest na miarę XXI wieku, będzie nawiązywać do 25-letniego dziedzictwa stacji dzięki słynnej gwiazdce – elemencie charakterystycznym dla Eurosportu.
– Rok 2015 jest przełomowy pod wieloma względami. Nasza strategia to nowe podejście do tzw. czterech „P”- czyli praw, produkcji, promocji i platform. Angażujemy się w inwestycje w prawa sportowe atrakcyjne z punktu widzenia lokalnego widza. Dzięki temu kibice w Polsce mogą oglądać na naszych antenach rodzimą Ekstraklasę, Ligę Europy - gdzie w fazie grupowej grają Legia Warszawa i Lech Poznań - czy Bundesligę, w której bryluje Robert Lewandowski. Wśród komentatorów z kolei nie brakuje znakomitych ekspertów, takich jak Maciej Żurawski, Radosław Gilewicz, Andrzej Strejlau czy Dariusz Baranowski – mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Europie Centralnej.
Komentarz zanim zostanie opublikowany, poddany jest weryfikacji. Jeżeli jego treść nie łamie regulaminu strony, będzie opublikowany.
Brak komentarzy.