Sponsor, który zmienił historię

2012-09-19, 06:48   A A A   drukuj   Przemysław Popek

Marketing sportowy uznawany jest za jeden z najskuteczniejszych środków perswazji. Bywa tak, że sponsor nadaje nowy bieg historii.

Polsilver to marka, która przebojem weszła do polskiego sportu. W latach 70. XX wieku dokonano
otwarcia Trybuny Otwartej na stadionie warszawskiej Legii. Nad środkowym jej sektorem
zamontowano tablicę reklamową prezentującą kultowe już żyletki. Początkowo nazwa „Żyleta"
odnosiła się do nazwy Klubu Kibica, później zaczęli używać jej również inni fani z Trybuny
Otwartej. Dziś choć stadion został przebudowany i teoretycznie legendarnej trybuny już nie ma. To
fani stołecznego zespołu wciąż używają tej nazwy, bo jak twierdzą „Żyleta" to nie trybuna tylko
ludzie, którzy ją tworzą.

 

Komentarze

Komentarz zanim zostanie opublikowany, poddany jest weryfikacji. Jeżeli jego treść nie łamie regulaminu strony, będzie opublikowany.

Brak komentarzy.